Kızlar günaydın. 35+4 deyim. Bir zamandır sürekli iç çamaşırımda ıslaklık hissediyorum. Gidiyorum bakıyorum sadece bir iki damla akıntı var. Niye böyle hissediyorum anlamadım. Suyum mu geliyor diye korkuyla tuvalete gidiyorum sürekli, psikolojik midir nedir? Çarşamba doktora gittim suyum çok iyiydi, bu perşembe yine kontrolüm var. Bebek hareketleri de iyi. Böyle olan var mı?