Minemine 1.50 olupta normal doğum yapan varmı arkadaşlar . Boy önemliymiş galiba bilgisi olan varsa yazabilirmi
Eliftotree Minemine bende çok merak ediyorum benim de boyum 1.60 etrafımdaki herkez normal doğum senn için riskli diyor 😐
Gzd Minemine doktorumda bana boyumu sormuştu çatı muayenesinde, boyla ilgisi varmı bilmem ama çatım sınırdaymış benim 😶
teachersrn Minemine benim de boyum 158 doktor çatın müsait çok rahat doğurursun dedi ama boyumu sormadı annem de aynı boyda iki kez normal doğum yaptı boyla ilgisi olduğunu hiç düşünmüyorum olsa doktorlar muhakkak söylerdi
EbruHafsa Ilk defa duyuyorum 😂😂😂😂 ama tanidigim var O boyda dogum yapan. InsaAllah kafadan atilmis bir hikayedir 😃😊😊
Heather Minemine daha kısa olup 2 normal doğumu olan tanıyorum🙂 doğurduklarından biriyle evliyim hatta😬 çatı müsaitse neden olmasın😊
DLiviyaEsor Minemine bnm amcamin kizi o boyda normal dogurdu hmnde 5 kilo dogdu bebegi herkes doguramaz sezaryen olur demisti konturol gunu gittiginde 5 cm acikligi varmis