16.haftada doktorum bebeğin suyu az,tam az değil ama istediğim düzeyde degil. Şuan sınırda dedi. Oksapar iğne başlattı. 1 hafta sonra gittiğimde suyu şuan çok iyi dedi. Plasentanin geçirgenliği az ise suyun az oluyormuş. Kan sulandırıcı geçirgenliği artırıyormuş . Doktoruna bunu bi danış