sirdaass canım kusura bakma ya girmedim uygulamaya Dilek hanımı neden değiştirdim benim düşük riskimin olduğunu söyledi rahiminn kenarında kanama var dedi düşük ilacı verdi kullandım bir sonraki muayeneye kadar cinsellik fikan yasak dedi çok korktuk ilk çocuğum bir de bir sonraki muayene gittik unuttu düşük tehlikesi var dediğini hocam kanama geçmiş mi dedim ne kanaması yok dedi ama sen istiyorsan ilaçları kullanmaya devam et dedi şaşırdım çıktım ben istiyorsam ne demek ben nerden biliyim durum nedir yani tatmin etmedi o yüzden değiştirdim oraya muayene ücreti 100 TL mi 110 TL mi ne veriyordum reyapta 125 TL hiç fark yok doktor daha ilgili bir de eşimi filan da içeri alıyor ona da bebeği gösteriyor Dilek hanım hamile zaten 3-5 aya o da gelmez ben tekrardan bir doktor arayışına girmeyeyim diye şimdilik reyapa gidiyorım