Ben sürekli girip burda doğum hikayelerini okurdum. Ne kadr zor oldugunu biliyordum. Ve normal istiyordum. En son muayenemde doktorum mayıs 4 e kadr süre vermişti. Kendi sancınla gelirse gelmzse sunı ile baslatırız dedi. Sunıden de cok korkuyordum 😅🤦♀️ Neyse 25 nisan cumartesi gecesı benim minik minik sancılarım oldu ara ara uyandım. Geliyormu acaba diyr düşündüm ama Sabha karsı gectı gün içinde de olmadı. 26 nisan pzar akşamı basladı küçük küçük agrılarım ve gece1 bucuktan sonra sankı dedim şiddetlenşyor.ve öyle de oldu. Sabaha kadr uyumadım bende annemde kız kardesımde ve kayınvalıdem de. Benımle bırlıktelerdi agrım olunca zaman zaman kendimi bırakıp aglıyordum çünkü bi anda şiddetle girince dayanamıyordum. Regl agrısının ıkı uc katı dıyelim. Doktoruma haber versem mi diye düşündüm ama bana sancın olunca evde cek sıklasınca gel demişti. Sıklasmaya baslamıstı zaten gece. Biz sabah 8 de cıktık evden. 8 buculta hastanedeydık. Nst ye baglamdım hemen 5 6 fakıkada kuvvetlı sancıların var yatısın yapılcak dediler. Basladım aglamaya. Ben cok sulu gözüm korkagım kızlar. Hıc bı operasyon gecırmedım kandan korkuyorum vs vs. Neyse eşim herswyı halletti. Annem kayınvalıdem asagıdalardı. Benı doğumhanede gıydırdıker. Sonra epıdureli taktılar ve sınra yarım saatt kadr burada nstye baglı kaldım ve esşimde yanımdaydı. He bu arada geldıgımde acıklıgım 1 cm di. Sonra benı odama ındırdıler annem odadaydı. Saat 10 bucukta acıklıgım 4 tü ve ebe cok ıyı ılerlıyoruz dedi Tabı sunı de verıldı kızlar ama az az. Agrı hıssedıyordum ama evdekı gıbı sıddetli agrılar degıldı inanın. Saat 12 de tekrar gelindi ve acıklıgımın 7 oldugunu söyleyip yukarıya alındım dopumheneye. Diger ebe baktı acıklık 8 cm olmus harıkasın dedi 😅 ve kızlar 8 cm den sonra canım yanmaya baslamıstı sancım 100 e cıkıyordu bebek kafasını sokmaya zorlamaya calıstıgından Allahım bu nası bi sancı dayanamıcam diye cok korktum ama dayandım zaten agrı kesıcı vurdular. Somrasında az az hıssetmeye basladım. Ve saat 1 de kızlar acıklıgım 10 olmustu. Doktorumgeldı 2 ebem yanımda ıkınmaya baslayacaktık. 5 inci ıkınmamda dogdu Doruk efem. 3360 gram doğdu.😅 cıktıktan sonrakı rahatlıgı sıze nası anlatamam😅 eşinı cıkardılar ardından somra dıkıs faslı. Suan biraz sadece dıkıslerım oldugundan az bi agrım var kızlar ona da yapacak bısıyok malesef olsun . Ama doktorum ebeler hepsı aferın sana dedıler doktorum ben sezeryana döeriz diyordum ama göründğgğn gibi degil cok gucluymussun aferın sana güçlü anne dedi. Toplu bır fotograf cekıldık esımde geldi. Ve saat 2 ydi odama indigimde. Izmır özel cınarlı hastenesı kızlar. Dilay hanım doktorum. Egerkı hangı hastane dıye düşünüyrsanız izmirde olanlar hiç şüphesiz çınarlı derim. Ebelerım sahaneydi doktorum zaten öyle basardıysam emeklerı buyuk benım hıkayemde böyleydi. Şimdi uyuyor erkegım bende çay içiyorum 😅 bılac saate evımıze gıdıcez. Darısı sızlere inşAllah ❤️