Hatice_01 Kızlar yeni sezaryan doğum yaptım. Ama göbeğim fazla kaldı annem falan da hiç inmedi diyor. Ki gerçekten midem altından itibaren 6 aylık hamile gibiyim. 6 Gün oldu doğum yapali korse falan mi taksam ? Korkuyorumda takmazsan böyle kalır diyorlar. Ama gerçekten doğum yapmış gibi değilim ya
pelinsss Hatice_01 ben sarmadım resmen 6 aylık gibi kaldı, o göbek gitsin diye çok uğraştım sonra. kişiden kişiye değişir tabi bilemem ama 1 hafta sonra korse giymeye başlayın diyorlar. Dikişlerin için doktoruna sor istersen
Senemgltkn Hatice_01 sezaryen doğumda göbek ister istemez kalıyor. Dikişlerinizden canınız çok yanmayacaksa karnınızı sarın. Normal doğumdan sonra bile karını sarmayı korse takmayı öneriyorlar sarkma olmasın diye.
Faray Hatice_01 gebe okulunda ebe korse takmaya gerek olmadığını 40 günde rahmin toparlandığı söylüyor. Karın dediğiniz rahim olabilir. Stres yapmayın bol su için dikkatli beslenin ki kilo almayın.
Yaprak2019 Biraz zaman verseniz , kimsenin 3 gunde inmiyor zaten, ama bence korse takmaniz lazim en azindan sureyi daha kisa tutar
Hatice_01 Yaprak2019 tabikide hepten gitmeyecek ama ne bilim doğum yaptığında biraz belli olur ya hani öyle değilim ondan erkenden çözümü varsa sorayim demiştim canım.
Hatice_01 pelinsss aynen tamda öyleyim canım inecekgibide durmuyor belli yani. Tamam zamanla azalır biraz dhaa ama doğum yapmış gibi değilim
Hatice_01 Senemgltkn biraz zorlanacagaim ama sanırım sizlerde dediğinize göre takatim en iyisi. Çünkü fazla kaldı görseniz hak verirsiniz
Hatice_01 Seydaaaaaaa aynen illaki kalacak ama hani birazda belliolur doğum yaptığın ama bende sanli hala çocuk var gibi
Hatice_01 Faray bunu bilmiyordum canım inşallah öyledir. Çünkü dediğim.gibi bebek çıkmamış gibi. Çok tşk ederim güzel.yorumunuz için ❤