Anadolu yakasindayim , bütün hastaneler dolu randevu yok 38. Haftadayim takipli olduğum hastanede dahil . Doğumum devlette olucak ama doğum başlayana kadar nstye falan girmek gerekiyor . Napicam bilmiyorum . Suyun nişanın gelmediği sürece de acilden bakmiyorlar 🙄 napsam bilmiyorum evde dogumumu beklesem yada dogumum gelene kadar özele mi gitsem kontrole . . Son günler olunca tedirgin oluyor insan .