Zuzum577 Merhaba annisler benim karnimda sanki cocuk osuruk gibi bi sesler geliyor normalmi bu yani yasayan varsa yazsin 33 haftaligim haraket ediyor bide osuruk gibi bi sesler geliyor devamli anlamadim
kubra1997 Zuzum577 aynen 35+3 haftaligim gece bendede oyle oldu aksi taktirde esimin dizinde uzanmistim ses gelince üst uste esime yanlis anlama cok afedersin karnimdan geldi dedim üst uste tekrarlandi neden bilmiyorum 🤔😊
Zuzum577 Cocuklarim 🤭😅😅😂pardon ya😄 yok acikmadim su tuketdim ama karnimin ortasindan o ses gelmedi sag taraftan geliyor bebegin ayak tarafindan anlamadim bebek osuruklumu dogucak ne😂😂
Zuzum577 Cocuklarim hakketen osurukmu o yoksa sakami yapiyorsunuz yani benim qazim yok acikmadimda yani butun gun yemek tuketiyorum sadece boyle anlatdigim gibi bi ses geldi
Cocuklarim Zuzum577 ahaahaaa yok daha neler normal canım bunlar rahim büyümüş artık yediğimiz şeyler gaz yapıyor organlarımız yer değiştiriyor bu seslere alış
Cocuklarim Zuzum577 yok canim yok bebek anne karnında ne osuracak duyamazsin ki suyun içinde gazdır o sana yok gibi gelebilir bağırsak hareketlerimizdir çocuk o kadar yüksek seste odurabilur mi? İsirsa anne karnından duyulması imkansız
Zuzum577 Cocuklarim bende oyle dusundum ama ne bileyim ya😅😅 ilk hamilelik oldugundan bide karnimda tas gibi olmus buyuyor qaliba bizimki🤲 Allah hayirlisiyla kucagimiza almayi nasip etsin
Cocuklarim Zuzum577 amin canım amin ilk çocuk acemilik derler hep az kalmış hayirlisindan güzel doğumlar nasip etsin rabbim inşallah 🤲