Kızlar merhabalar burda ki yazıları okudum bende bişey sormak istiyorum. En sonŞubat 20 adet oldum. Mart 20 de tekrar adet olmam gerekiyordu olmadım. Adetimden 16 gün geçince kan testi yaptım negatif çıktı. Bir hafta önce de idrar testi yaptım negatif çıktı. Geç dollenme olsaydı çoktan çıkardı değil mi ? Benim gibi böyle olup sonradan hamile olduğunu öğrenen var mı?