Kızlar 39+1 hamileyim tam idrar tahlilimde protein eser çıktı.. Doktorumu aradım tansiyonun 14 olursa direkt gel dedi.. Böyle bir durumla karşılaşan var mı? Normali bekletmez Sezeryana mı alır acaba? Çarşamba randevum var ama yarın yine arıcam.. Başına böyle bir durum gelen var mı?