Merhaba kızlar dün çatı muayenesine girdim ve o kadar abartılıyordu ki çok acıyor çok kötü diye ama çok sakin ve rahat davrandım hiç birşey anlamadım doktorada dedim o kadar korkarak anlattıkları çatı muayenesi bu mu doğru muayeneyi oldum dime diye sordum sizlere tek tavsiyem kesinlikle çok rahat ve sakin olun hiç birşey anlamayacaksınız 😊
ve birde merak ettiğim konu çatı muayenesiyle doğumun ne kadar ilgisi var doktor hiç birşey söylemedi 😌