Bişşy sölicem, oğlum 2 yaşına girmek üzere odayı daha yeni kullanıyor 😃 yani acele de etmeyin.. yavaş yavaş da olur , olmasa da olur , doktorlar 3 yaşa kadar yanınızda yatmalı da diyor , bizim de kardeşimiz olacak olmasaydı odasına alıştırmazdım mecburluktan… Ama dediğim gibi olmasa da olur