Arkadaşlar ben 30 haftalık hamileyim, 2ay önce kan değerlerim düşük çıktı ve ferrum kan yapıcıyı günde iki kez içmeye başladım sabah akşam,bugün testi tekrarladım ve kan değerlerim yine düşük çıktı doktorum arayıp serum takılacağını söyledi hastaneye gittim serum takıldı 20gün sonra yine takılacak benm gibi olan varmı bebeğe veya bana bir zararı varmı??