Cagla89 mantar bende cok sk yasiyorum ilacla bitip sonra tekrarliyor. Sirkeli suyla tahretlenmek iyi geliyor. Adacayi kaynatip tahretlenmistm biara bide baticonlu su yapiyordum bazen pecete ile suruyordum yatmadn once. Camasirlarini pamuklu giy ve utule. Gunluk ped, dus jeli sabun surme oraya bide parfumlu ped wc kagidi kullanma. Benim adet oldukc tekrarliyordu. Suanda hamilelikten dolayi var ilac kullaniyorm.