Süt pompası manuel alma sakın pişman olursun , elektrikli al , imkanın varsa wee baby süt sağma makinası öneririm 🤞🏻 Benimde sütüm gelmedi ilk. Hastaneden cıkınca aldık,; sezeryan olacak isen bu büyük bi ihtimal zor iner süt . Ama yine de durumu göre al , şimdiden alma .