cnntylmz Kizlar 11+1haftaligim sag tarafimda 3 4 gündür segrime oluyo normal mi ki 😊 hareketini mi hissittim acaba erken ama😁
Unsalinn_Annesii cnntylmz canım bende aynı şeyi hissetmiştim ama bebek değildir o bağırsak hareketidir ☺️ Şuan çok erken