asiadmr şu an Hatay’da yaşamıyorum ama 6 yıl önce oğlum orada doğdu, mozaik hastanesinde İlkay Ödemiş ti doktorum, harika bi doktordu hala instagramdan takip ediyorum, Hatay’da ama mozaik hastanesinde mi dikkat etmedim.Bi araştırın çok titiz, tatlı dilli, işini gerçekten iyi yapan bir doktor.Keşke bu gebeliğimde de onun hastası olabilseydim diyorum.