Davetsizmercimek Ayserksi gayet iyi canım diyorum yaa çok kullandık 2 yılda. Hiç eskimedi. Dağ bayır 😀Karadeniz tepelerine cıktı orada gezdirdik hiç sorun yaşamadık en ufak çok memnunum