Çok önerildi diye LIERAC aldım.Göğüslerim çatladı ama geç sürdüm ilk 3aydan sonra başladım karnımda henüz çatlama yok bence bebe yağları daha etkili nemlenmesi gerekiyor benim fikrimce. Doktorların bazıları me sürersen sür genetikse çatlarsın diyor ama yine önlem almalı sürün düzenli olarak.