28+3 ümdeyim Demir ve vitamin başladığımdan beri ayaklarımda yanma var şeker yüklemesi yaptırdım tavsiye de ediyorum mutlaka yaptırın (içtiğimiz glikoz aç karna 2 dilim baklava yemiş kadar oluyorsun) şekerim normal çıktı sirkeli soğuğa yakın ılık su yapıp ayaklarımı dinlendiyorum çok iyi geldi tavsiye ederim çok yanma varsa günde 2 kez uyhulayabilirsinz