Sevgili anneler belki aranızda başınıza gelmiş olanlarınız vardır 39+5 günlük hamileyim bugün kontrolüm vardı nst ye bağlandım tam 1:30 saat sürdü nst neredeyse….. bebeğin nabzı hep düşük çıktı başlarda… ortalarda serum taktılar oksijen verdiler biraz normale çıktı sonlarda yarın bi daha bakılacak sizce son durum ne olur