Erken doğumu,bebeğinin şeker hastası doğmasını , Allah kimsenin başına vermesin ama ölü doğumu göze alabiliyosan yaptırma tabiki. Ama yok şeker çıkarsa doktor önlemini alsın diyosan yaptırmalısın. Başına bişey gelince doktora gidiceksin ama doktora güvenip yaptırmıyosun şeker testini çok garip. Hadi 2li taramayı falan benim kabulüm deyip yaptırmıyolar da ikinizin de sağlığı için önemli olan bişeyi nasıl yaptırmazsınız anlamıyorum....