cocukgelisimcianne_ Hmlayse ben ilk bir iki ay bıraktım ama şimdi içiyorum Sadece çok içmemeye çalışıyorum paket almıyorum malum virüsten evdeyiz zaten eşime pakete bikaç tane bırak diyorum çok krize girersem yakıyorum evde hiç olmazsa canım isterse çok stres yapıyorum oyüzden eşimle bu yöntemi bulduk o bana bırakıyor birkaç tane bende çok bunalırsam içiyorum
Cecoefto Hmlayse ahhh ben bu aralar bırakmaya çalışıyorum bugün birakcam diye uyandım akşam 6 ya kadar içmedim sonra dayanamadım strese girdim daraldim bunaldım gittim aldım kendime sınır koyup azaltmayı düşünüyorum ama vicdanım hiç rahat değil 😏
GizemBeidokhti Hmlayse ben bırakalı yıllar oldu ama canım istiyor😂 gece balkona çıkıp karanlıkta hafif üşüyerek sigara içme fantezileri kurmuyor değilim😂
Serifeisitmir Hmlayse bende bırakma çabasındayım ama manisa touch O ne aldım en azından değeri düşük ve içime çekmemeye çalışıyorum kendimi kandırma gibi cunki doktorum kesinlikle ve kesinlikle yasakladı ama akşama kadar en fazla 5 tane içiyorum oda çok sıkılır bunalırsam
Hmlayse Serifeisitmir aynen bende 5 tane içiyorum ama çok vicdan azabı oluyor Allah kurtarsın hepimizi 🤲
Serifeisitmir Hmlayse Aynen öyle canım inşallah bir önce bırakırız birde evde sigara bulundurmayacağım öyle deneyeceğim
Miryem Valla canım bazı günler hiç aramıyorum ama eşimle sabah öğle ve akşam olarak 3 tane de kararlaştırdık eğer birşeye çok sinirlendiysem yada stres yaptıysam 4 taneye çıkıyor. Önemli olan emzirirken içirmemek kızlad
ipek-smr Kızlaaar gerçekten yapabilirsiniz bırakabilirsiniz kendinizi oyalayacak şeyler bulun allah Ramazan ayının hürmetine hepinize bırakmayı nasip etsin çünkü o bebek o zarara maruz kalıyor 😔😔
Mlkrsln Ben ilk bırakamadım sonra kendimi zorladım bıraktım 13 sene sonra hamile kaldım bunu bırakmalıyım dedim bıraktım şimdi tiksiniyorum kokusundan aramıyorum hiç şükür bıraktım inşallah sizlerde bırakırsınız
Mucizem7 Mlkrsln maasallhh canm sağlıkla kucağına almayı nasip etsin bebisini🙏doğal yollardan mi yoksa tedaviyle mi.hamile kadın,kaç haftalık hamilesin ?maasallhh🧿🧿😊
AysunFatih Hmlayse Ben yıllardır içerdim aralıksız 1 gün bile içmediğim olmadı 8 yıldır mümkün değil bırakamam diyordum.Eşimle nişanlıyken çok kavga ederdik içme derdi içerdim. Sözler verir tutamazdım sigara aldırmıyor diye krize girdim çocuk gibi ağladığımı hatırlıyorum. Hamile olduğumu öğrendim bir iki içmeye çalıştım olmuyor yok böyle tiksinti bulantı çok aşırı tiksindim ben bunu nasıl içmişim dedim paket aldım 1 tane içemeden kaldırdım attım baktım alıp alıp içmeden paket atıyorum almamaya başladım ilk ayda bitti gitti yani aslında bana bıraktıran çocuk oldu. Böyle bazen fantezi kuruyorum offf ne içerdim falan canım çekiyor gibi anlık geçip gidiyor böylelikle bıraktım 5 aydır içmiyorum inşallah başlamam birdaha. Bağımlı olmamak çok güZel bir duygu. Kimseyi yargılamıyorum içende kendine içmeyen de … Ama umarım hepimiz en kısa sürede kurtuluruz ☺️
Mlkrsln Mucizem7 amin hepimiz inşallah normal kaldım canım 26+2 haftalık olduk çok şükür rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah
Alazla Bence dünyanin en zor eylemlerinden biri sigarayi birakmak hele ki beyinde bitmedigi halde. 30haftayi bitirdik bebisle:) ogrendigim zaman cok zorlandim hala daha zorlaniyorum ama icmedim. En buyuk destekcim esim oldu. ve bana sigarayi hatirlatacak seyleri ortadan kaldirdim. Kendi alginizi ve psikolojinizi yönetebilirsiniz. Sigara uyaricilarini kaldirin etkili oluyor.
Davetsizmercimek Normalde içmem , hiç bi doktor da içebilirsin demez 🤨 9 ay içmeyenler de var içenlerde , herkesin kendi çocuğu saygım sonsuz ,ama o kadar zararlıı kiiii.
Asel12 Davetsizmercimek yanlışın var canım benim doktorum günde 2 3 taneden bişey olmayacağını söyledi ama ben bırakmayı denedim 2 ay icmedim ve stresten tansyonum çıktı demekki strese girmeyelim diye izin verebiliyorlar bazı doktorlar
ipek-smr Asel12 ben şok oldum şuan çünkü şu zamana kadar hiçbir doktorun asla 2-3 tane iç bişey olmaz dediğini görmedim 🤷🏼♀️Çok zor biliyorum ama …. 1 taneden bişey olmaz demek sadece kendini kandırmak demek
9ay10gun Hmlayse bir hafta önce hamile olduğunu öğrendim ve bir haftadır içmiyorum bunu bebeğime yapamam
Sengulpalaa Hmlayse öğrenir öğrenmez bıraktım eşim dahi asla izin vermedi zaten. Her kontrole gittiğinizde vicdan azabı çekmıyormusunuz. 9 ay dayanın kimse sigara içmedi diye ölmüyor açıkcası şahsen ben her bebeğimi görmem de iyiki bırakmışım da bebeğime zarar vermemişim diyorum. Yapabilirsiniz yani doktorlarında 5 dala kadar vermesine anlam veremıyorum sezeryan ameliyatta bile doktor içip içmediğinizi soruyor.
MinnakLiva Hmlayse ilk üç ay tiksinerek bıraktım, bulantılar geçince aklıma geliyor ama tabiki içmeden durabiliyorum, uzun süre içmeyince haftasonları kendimi tek dalla ödüllendiriyorum 😅