Nilisra Merhaba, Hamile olduğunuzu öğrendikten sonra doktora ne zaman gittiniz ? Kese ve kalp atışını ne zaman duydunuz ? Şimdiden teşekkürler 🤰🏻
Yasemin00 Nilisra 4 haftalıktı ögremdim 5 .haftalıktagitik kese görüldü 6 .haftada gel kalp atısını görelim dedi.öle oldu bizim
GizemBeidokhti Nilisra ben 8hafta olana kadar bekledim , kese kalp atışı filan kendimi strese sokmak istemedim ama bir an önce de folik asite başlamanız gerekiyor gitseniz iyi olur. Eğer kötü birsey derse aldırmayın
sukayhanacar Nilisra 4+2 de test yaptım cıktı doktorumu aradım gel hemen yarın dedi 4+3 de keseyi gördük 6+1 𝖽𝖾 kalp atışını duyduk💜🙏🏻
bbkahya Nilisra merhaba ben evde test yaptım pozitifti bikaç gün sonra kan tahlili yaptırdım değerim 3500 felandı ertesi gün hemen doktora gittim 5 haftalıktı sadece minicik bi kese görünmüştü dr 3 hafta sonra gel kalp atışını dinleticem demişti 8.haftada kalp atışını dinledik çok şükür şuan da 15 haftalık oldu darısı size ve isteyen bekleyen herkese inşallah
Mmmerve123 Nilisra ben 2 gün sonra gittim 4 haftalıktı kese gözükmedi. Keseyi 6. Haftada gördük. Kalp atışınıda 8. Haftada duyduk.
addie487 Nilisra kan testi yaptırdıktan sonraki gün gittim 6. Haftamdı keseyi gördük. Doktor beni 2 hafta sonraya kalp atışlarını dinlemeye çağırmıştı. Çok şükür.