Deniz8731 Arkadaşlar bebeğim sağ trafa toplandı ve sertlesti baya. Hala daha geçmedi. Ilk gebeligim oldugu için tecrubesizim. Bunun ne anlama geldiğini bilen var mı? Sizde de oluyo mu?
oygenkubra Deniz8731 eğer düzensiz aralıklarla oluyorsa , pozisyon değiştirdiğinizde , yürüdüğünüzde düzeliyorsa yalancı kasılmadır ve normaldir . internetten yalancı kasılmaya bakmanızı öneririm
Deniz8731 oygenkubra Kasılma dedigimiz sey böyle toplanma seklinde mi oluyo cnm? Ben daha farkli bisey saniyodum hep.
Deniz8731 Belmaaa Senin de sag tarafta sertlesme gibi mi oluyo cnm? Bu haftalarda olan bisey belki de o zmn.
Belmaaa Deniz8731 evet sağ tarafta sertleşme oluyor ama bebek hareket ediyor o sırada. Bir de yemek yapınca ayakta bir şey yapınca filan karnım sertleşiyor artık
Belmaaa Mmnn1708 ayyy şu an telaş yaptım resmen 😂😂 yok ya daha çok var benim hem bebek baş aşağı bile dönmedi.
Mmnn1708 Belmaaa yok telaşlanacak bi durum değil iyi bişey bu doktorum söyledi dün kontrolüm vardı hatta nts ye bağlayıp bakalım bi ne kadar sıklıkta dedi. Ben zaten sıklığını happy momdan ölçtüğüm için söyledim 😁 oda 10 gün sonraya randevu verdi 33+4 deyim ben de🥰
Mmnn1708 Belmaaa bende önümüzdeki hafta öğrenicem canım 33+4 benimde ama bu bebeğin toplanması olayı ben de 28. Haftadan beri vardı
Mmnn1708 Belmaaa her şey zamanla olur canım endişe etme 🥰çocuğun bi kat kıyafeti senin bi kat kıyafetin oldumu yeter
Nesliyy Deniz8731 allah allah bende 33+3 üm. Nereye dönsem o tarafa gidiyor. Bazen ara ara gobegimin her yerinde sertlesme oluyoda bilemedim.