Semamustafa Kızlar 22+4 deyiz. Sağ gögsümün altı baya bi agrıyor Oturmaya başladığım zamanlarda özellikle Nedeni ne olabilir bilen, yaşayan var mı acaba.
MinikMucizem42 NaimeYilmaz benimde oluyor gogsumun alti batma gibi yara gibi aciyo resmen.sutyen takmiyorum evde o halde bile oyle
NaimeYilmaz MinikMucizem42 o zaman takın 😊 ınanılmaz agrım olurdu kafayı yıcej gıbı olurdum sonra pentıden rahat sıkmayan yeni sutyenler aldım yatarken bıle cıkarmıorm takmaya basladıgım gunden ıtıbaren agrılarım gectı. Hatta bır kere gece takmadan yatıyım dedım agrıya uyandm resmen takınca mis gibi uyudum.