Drykmsl Zelss hayırlı olsun. Gögüs ucu çıkaran pompa lar var ilk dogumum da onunda gögüs ucu çıkarmıştım o şekilde tutmuştu kızım.
Maviss Zelss meme ucunu yukardan bebegin burnundan kaldirarak veragzina ozaman tutar elinle tutarak ver ucunu cekerek yani
Eylem__Bilal Zelss benimkide öyleydi ucu neredeyse hiç yoktu kızım da yeni doğduğu için gücü yetmiyor tutamıyor du dr sütü biberona sağ sonra emzir demişti ben sütü sağar bebeği emzirmeye çalışır sonra biberonu verirdim Dr hem meme reddi yaşamazsınız hemde karnı doyar kilo vermez demişti öyle de oldu bir hafta içinde güçlendi memeyi tutmaya gücü yetti meme reddi de yaşamadık sen de öyle deneyebilirsin
zeyzey95 Zelss ucunu değil kahverengi bölgeyi ağzına alması gerekiyor zaten canım doğru emzirme bu şekilde
ENA Hayirli olsun bebek geldi demek🤗 Canimmm normal doğum oldu mu, nasıl geçti? Emme sorunu çözüldü mü? Seni cok merak ediyorum. Simdi başın yoğundur sen yorgunsundur, güzel haberlerinle seni bekliyor olacağım🥰