Kızlar biz evleneli iki seneyi geçti ilk günden beri hiç korunmadık her ay test alıp negatifi görünce çok üzülürdüm çünkü ikimizdede problem yoktu iki senenin sonunda dedim heralde zamanı değil ama içten içe çok üzülüyordum biri sorunca da şuan düşünmüyorum diyodum en son doktora gittik rahim filmi çekelim dedi tamam dedim gidip çektirdik yine bi sorun çıkmadı o ay yine test aldım ve yine negatif sonra ki ay eşimin doğum günüydü adetim gecikti ama hiç ihtimall vermedim bu arada dükkanımız var beraber çalışıyoruz hadi dedim söz son kez alıp deneyim neyse aldım tuvalete gittim geldim kapının önünde sigara içiyorum eşim noldu dedi bende bakmadım içerde git bak dedim koşarak geldi sarıldı hamilesin dedi inanamadım anladım ki ne yaparsak yapalım ne kadar üstüne gidersek gidelim zamanı olunca oluyormuş o yüzden hiç stres yapmayın illa bi gün olucak 😊