Sumru Cansummm benim beta hcg 31.5 doktorum %100 kız net kız dedi dün de muayeneye gittim bu arada 16 haftalığım kız dedi kız bekliyoruz hayırlısıyla 😂
Cansummm Sumru aaaa benim teori çöktü 🙈🙈 benim il hamileliğimde 50 altıydı erkekti bebeğim bundan 60 küsür çıkmıştı kızım olacak Allah’ın izniyle ona dayanarak söyledim aslında ☺️Hayırlısı sağlıklısı olsunlarda
Sumru Cansummm aminnn en önemlisi sağlıklı olmaları kız erkek hiç farketmez 🙏🏻 %100 kız net kız dedikten sonra erkek demez heralde ufaktan ufaktan birşeyler almak istiyorum 😂😂😂
Cansummm Sumru aynısını bende diyorum 12. Haftamdan beri kız heralde bu saatten sonra erkek demez ☺️Sağlıkla gelsinler 🙏🏻
Pcoslubiranne Nmtsfa e nabiza duşmez grafik onu hastaneden alacaksiniz labaratuvar kismindan ciktisini verirler.