Enguzelhediym evet doktoru sorgulamak biraz kötü oluyor doktoruma güveniyorum, su da olabildiğince çok içiyorum ama çok şükür benim bövrek ağrım falan olmadı hiç idrar yaparken de olmadı sadece testte çıktı, şirkette falan oluyor herhalde dikkat etsek de bulaşıyor bi şekilde