Bsrlmnemr Emineteyze bakılması iyi en azından bir sıkıntı varsa erken teşhis olabilir. Ben de 19+6 haftalık hamileyim doktorum 23. Haftada yapalım dedi. Bildiğim kadarıyla 21-24 arası yapılıyormuş…
il-cn Emineteyze ben 21. Haftamda girmistim. Bebegin Allah korusun dogumdan hemen sonra müdahele edilmesi gereken durumu olursa kalbinde vs. bilmek icin girmek gerekli diye dusunuyorum.
Muberraonur Emineteyze şart değil diye biliyorum ama yapılmasını tavsiye ediyor doktorlar ben devlete gitmiyorum virüs olaylarından dolayı bulunduğum semt çok riskli çünkü özel hastanelerde de çok fazla ücret alıyorlar napıcam bilmiyorum 😒
Rosin Emineteyze bende 16. Haftadayım ve doktorum 21. Hafta gb yaparız demişti , bence yapılması gerekir allah korusun bi sorun varsa anlaşılsın ki önlem alınsın , bebişlerimiz için ne gerekiyorsa yapalım 🤗
Marshmallow Ozleeem sigorta karşılayan her var mı blmyorum ama bulamazsanız Sincan’da başak tıp var 150 lira detaylı ultrason.mayista randevu verdiler benimki geç oluyor diye başka yere gideceğim ama orası en uygunu bulduklarimin arasından.bilginiz olsun
il-cn ElifOncul seni çok iyi anliyorum ben de oyleydim :) tam yuzunu gorduk hem saglikli oldugunu da ogrendik. Darısı sizlere olsun inşallah 🥰
DamlaNur29 Emineteyze 21 24 arası diye biliyorum bi yandan istiyorum bi yandan istemiyorum ya kötü bişey cıkarsa diye bide özel hastaneler cok pahalı 500 tlden asagı yok bende yaptıramıycam bu gidişle pandemi sosyal yardıma basvurucm belki ordan gelirse yaptırırım
Marshmallow Emineteyze 19-24. Haftalar arası oluyor diye biliyorum.23. haftamdayim Çarşamba yaptircam.bence yapılması gereken bir şey bebeğin damarlarına kadar bakılıyor her şey yolunda mı diye
Anka0 Marshmallow Merhaba Ankara dasınız siz de sanırım ben şehre yeni geldim hangi hastahaneye gidiyorsunuz yardımcı olursanız sevinirim 🙏
Prensprenses Kızlar dün yaptırdım ben 20 24 arası yapılıyor ama doktor en uygun 22. Hafta demişti bence yapılması lazım herşeyine bakılıyor parmak sayısına kadar kalbi her şeyi bence yaptırın
Kelimeleringucu Biz şimdi 20+5 ik doktor mayısın 8 ne randevu verdi detaylı için, fiyat çok yüksek ama bundan önceki 2 hamileliğim düşükle sonuçlandığı için mecburuz, özelde olucak benimki de
Tasummuhn Ben 19+4haftadayım Perşembe günü gircem ayrıntılı ultrasona Ankara sehir hastanesinde inş bi sıkıntı cıkmazsa