Nurikraa çok şapkacılarda da benim ani olduğu için ben ağlayarak girdim ameliyata belden uyuştum zaten doktorun gelmesiyle bebeğimin çıkması bir oldu ben bi 15-20 dk ya çıktım sanırım uzun sürmedi agrılarım çok fazla ama oturup kalkamıyorum sezeryan zor sen kendin mi istedin