Civcivim_34 dilekgi123 evet oraya gidiyorum ama uzun zamandır gitmiyorum çok korkuyorum bu hastalıktan merak ediyorum bir de ebeler nasıl ilgi alaka o yüzdene sordum
dilekgi123 Civcivim_34 hangi doktora gittin acaba benim yengem orda gecen sene normal dogumyapti hemsire bitek sen mi doguruyon ne bagiriyon demis arkadasim sezeryan yapti gayet ilgililerdi dedi benimde kafam karisik ama muayenelerim özelde
Civcivim_34 dilekgi123 ben de özelde muayene oluyorum arada bir de kadın doğuma gidiyorum kaydım olsun diye hangisine randevu alırsam ona gidiyorum çok kararsızım ya
dilekgi123 Civcivim_34 hic bi bilgim yok devletle ilgili yine esimde zaten ozeli devam etmemi istiyo ben yine ozelde dogum yaparim gibi geliyo sen hangi doktora gidiyon ozelde
Civcivim_34 dilekgi123 kent hastanesine gidiyorum Hüseyin Mıhçı ya şimdi gördüm msjınızı bugün sancım çoktu da bakamadım siz kime gidiyorsunuz
cansu28 dilekgi123 özelde nereye gidiyorsunuz acaba bende giresunluyum ama otda yaşamıyorum doğuma gidicem
Cirkinn Civcivim_34 ben de açmıştım benzer konuyu ben de giresundayım kadın doğum hastanesi mi olsa yıldızlı medicalpark mi olsa bilemiyorum. Virüsten dolayı kadın doğum hastanesine gidecek gibiyim. Kent hastanesinin de fiyatları uygunmuş ama bebek yoğun bakım küvez vs vardır heralde.
Nurikraa Ben de espiyelim bende hüseyin mıhcı gidiyorum Devlet hastanesi virüs var diye kimse gitmiyor..bir arkadaşım devlete gidiyordu korkuyo daha gitmiyooo
Civcivim_34 Nurikraa kentte de var canım virüs ben geçen hafta gittim Hüseyin söyledi var diye ama aynı katta değiliz dedi
dilekgi123 Civcivim_34 bende okumaya geldim evlenip kaldim o taraflari bilmiyorum Emrasf kentte tek odali normal dogum 2000 sezeryan 2300 sigortasiz
Civcivim_34 dilekgi123 2000 diyo da extra çok alınıyor diyorlar ya yanın da kalandan bile extra ücret alıyor
dilekgi123 Civcivim_34 normalde dogumda bir gunden fazla kalinca ek ucrete giriyo sezeryanda iki gununu gecince benim iki arkadasimda orda dogum yapti bi sorun olmadi sezeryandilar ek ucret odemediler