Merhaba hanımlar size bişe sormak istiyorum hastaneyi arıyorum açmıyorlar. Son zamanlarda şehir hastenesi kadın doğuma giden var mı ? Ben iki aydır gitmiyorum 37 haftalık hamileyim takibim orda. Doğumunda orda düşünüyorum. O yüzden yarın gitmem lazım telefonla randevu verilmiyor nasıl yapmam lazım sabah kaçta gideyim