FuatTataroglu Yemliha11 bende aynen oyleyim sabah gozlerim kapali kahvalti yapiyrm sirf bebis icin oda yoksa hic kalkmam🤣
Aysunaslan89 12.haftam bitene kadar yatağa yapışık yaşıyodum resmen, 7/24 uyumak istiyordum ama üç ayım dolunca azaldı hatta geçti gibi çok şükür, ilk 3 ay biraz zorluyor uyku ve halsizlik canım
FuatTataroglu Yemliha11 benim esim alisti artk aman sen iyi olda kalkma yterki diyo bazen yemek bile yapamiyrm saolsn ya disardan getiriyo gelrken yada hemen aparatif seyler yiyoruz Allah razi olsn esimden hala daha rahatsn sen hic daha yormadn beni ne guzel geciyo hamileligin der🤣