Zeynepkuzu Lütfen bana yardımcı olun oksapar 4000 iğne kullanıyorum ama bulamadım eczane onun yerine enox 4000 verdi aynısı diyor sizce aynı mı kullansam mı bilmiyorum iade mi yapayım yoksa
Damlaveminigi Zeynepkuzu merhaba bende oksapar kullandım 9 kutu bitti yerine enox aldım doktoruma sordum aynısı dedi bulamadiysan kullan bence 🌸
denizsn Zeynepkuzu bende aynı konuyu açtım bu sebepten ☺️ Bende bulamadım 5 6 eczane gezdim ama depolarda da yokmuş enox önerdiler sanırım bende ondan başlayacağım.
zeyzey95 Zeynepkuzu aynı canım bende doktora sordum oksapar bulamamıştım enox aldım aynılar kullanabilirsin dedi.
Zeynepkuzu Damlaveminigi inşallah aynıdır 🙏 çok tereddütte kaldım yarın doktorumu arayacam en azından burda kullanan çok vardır biliyodur die düşündüm
Ssz Ben enoks kullanıyorumdum eczane de oksapar verdi aynı dedi Dr sordum kullanabilirsin dedi zaten içerik aynı marka farklı olsalar daha ince geldi bana ignesi
Sndserl Zeynepkuzu aynı canım bende oksapar bulamadım enox aldım doktorum aynı içerikli iğne kullanabilirsin dedi
Kedili_Anne Zeynepkuzu ben enox yerine oksapara geçmiştim benzer bir sebeple. Doktorum sorun olmaz aynı demişti. Sizin de sms atıp sorma şansınız olursa yine de ona sorsanız iyi olur. Ama bende bir sorun olmadı eşdeğer dendi.