Bugun kontrole gıttım doktorum bebegın suyun az oldugunu soyledı Bebegın pozısyonunada baglı dedı benı rahatlatıcagına daha cok pıskolojımı bozdu resmen 😢erken dogum olabılır dedi yarın tekrardan gıdıp testleri tapıcaklar egerki su azsa perınatlg karar verıcek dedı 😢 benle aynı durumda olan varmı