Rabss34 Merhaba kizlar burda Pendik Medipol Saadet unsal hanımı çok onerdiniz. Bizde yarın gidicez inşallah. Bu arada 27+4 haftalık hamileyim. Bı kaç sorum olacaktı. Eşi içeri aliyolar mi acaba? Birde verilen ultrason kağıdı renkli mi? İzin istesek ekranın videosunu çekebilir miyiz? 😊
Kuzey20_ Rabss34 ben bugun ilk defa gittim canan hanıla gittim sadece canan hanım renkli veriyor dediler veridedd videoda çektim
Deleted5544 merhaba, normalde eşi alıyorlardı ama şuan almıyorlar, tek giriyoruz. güzel poz yakaladıysa renkli fotoğraf mutlaka veriyor, video çekimine %90 izin veriyorlar ☺️
Deleted5544 Kuzey20_ saadet hanım, emine hanım falan da veriyor renkli. semra inmeze gitmiştim onda yok galiba siyah beyaz verdi cünkü
Rabss34 miine merhaba yıldız hanıma bugün gittim, yaklaşık 1 saat muayene de kaldım çok ilgilendi. Ultrasonda da yine çok ilgilendi herseyinj tek tek açıkladı. Ben memnun kaldım bilginiz olsun..😊
miine Rabss34 teşekkür ederim canim 💕 ilk defa mi gittiniz 🤗 normal dogumu destekliyor mu acaba bilginiz var mı bu konu hakkında