Zuve Kizlar basina boype bir sey gelen var mi. Grip oldum simdide burnum falan tikali rahatszdm acile gittim tahlil falan yapti dr kanda enfeksiyon var dedi
Minnosunannesi Zuve kaç çıkmış ? 15e kadar sorun olmaz demişti doktorum benim hep çıkıyor çünkü . Birde ateşin çıkıyomu
hazemm aynisi ni grip olmadan yaşıyorum 😏 perşembe günü hastaneye randevu aldım bebegin gelişimini engelliomus bol bol su icip dinlenmen gerek
Zuve Minnosunannesi atesim cikmiyor a.a kendimi hep atesli gibi hissediyorum. Geceleri uyuyamiyorum o kadarki rahatsizim sinuslerim mi acaba iltihap kapti cenem yanaklarm hepsi agriyor. Kac ciktigini demedi