Kızlar bugün kontrolüm vardı doktor 23+3 haftanınsın bebegin 480 gr ve 25 cm dedi .. Yane çok mu küçük yada normal mi bi fikriniz var mı .. bide şeker yüklemesi yap dedi ama ac veya toktan bahsetmedi yurtdışında yaşıyorum buranın doktorları pek bilmez diye düşünüyorum daha rnadevu alicam belki alacağım yer aç gel dicek ama bilmiyorum bi rahatlasam ya🙄