Gokcenurr1 önceden benim de vardı, gebelik yükselttiği için sık sık test ediliyor, ilacın dozajını değiştirecek muhtemelen yarın doktorun düşsün diye. Süreklilik arzederse bebeğe zararı olabilir. Demekki kullandığın gram az gelmiş. Çok kişide olan bir durum, yarına randevu almışsın zaten hemen panik yapıp kendini strese sokma.