Gmznz-0202 Kızlar 33 haftalık hamileyim oğlum olucak inşlh iki gündür inanılmaz kasık ağrım var ve sanki çıkıcak gibi oluyor hatta bazen yürümede bile zorluk çekiyorum ben gibi olan var mi
Utayturku Gmznz-0202 o kadar iyi anlıyorum ki sizi. Bende 35 oldum bugün alttan bazen sanki kayıp gidecek gibi hissediyorum. Sizinde ağrılarınız normal artık kocaman oldu. :)
Cerenavc Gmznz-0202 aynen bende 33 olucam alttan ittiriyor sanki kafasıyla öyle bi acı oluyor hatta doktora gittim bugün bu yüzden erken doğum riskim var çünkü bişey çıkmadı sancı felan normaldir herhalde
Mentuglale Gmznz-0202 aynı dert bende de var kuzum 35 haftalıgım kafasıyla baskı yapıyor muhtemelen senin bebiş de dönmüştür o yüzden aşagıdan baskı yapıyor benim 32 de böyle hissettiğimde doktorum bas asagı geliyor demişti oğlum ☺️☺️😂😂
Belislina Utayturku Cerenavc bende 35 kzlar aynısı bugun Altan cıkıcak sandım öldüm ya aynı söylediklerinizi yaşıyorum 😏😒 acaba geliyor mı diye düşündüm benim sezaryan bide