Demir ilacına ilk başladığımda bende de kabızlık yaptı. Zaten kronik kabızlık sorunu hiç eksilmeyen biriiyim. Doktorum bıraktırdı ve yerine başka önermedi.26 haftalık oldum, bir kaç kez de sormama rağmen gerek görmedi. Tahlillerimi de daha yeni yaptırdım. Değerlerim normal ama herkes demir önemli, kullanılmalı deyince tereddüte düşüyorum hep😳 Doktoruma da güveniyorum bi yandan