tuceozcn Merhaba sevgili anneler Avisenna umut hastanesine giden yada orda doğum yapıp memnun kalan varmı?? Ben orda bi doktora gidiyordum ama o kadar başından savıyor ki artık morel bozuyor.. Doktor tavsiyesi olan varda sevinirm
Mommmmmmm tuceozcn hangi doktora gidiyorsunuz ? Ben oraya gidiyorum çokta memnunum. Çoğu tanıdığım da orada doğum yaptı
Mommmmmmm tuceozcn Onun için bir kaç defa bende kötü şeyler duydum. Fatih hocayı tavsiye ederim canım.