Lzgpthm doktor zaren bildiğim kadarıyla sgk sistemi üzerinden rapor veriyor. Benim daha var rapor almama ama nasıl bir muhasebeciymiş bu ! Bu kadar iş bilmeyen birinin işi ne orda ya? Doktorun verdiği raporu nasıl değiştirebilir ki? kim o , ne sanıyor kendini haspam? evet haklısın 37. Haftaya kadar çalıştıysan normal maalını da alıyorsunpriminde yatıyor çünkü 16 haftalık raporun henüz başlamamış, asla kabul etme deki ona istersen 170 i birlikte arayalım 🙂 tutuşur bir tarafları bence 🙂