İyi aksamlar kizlar….37+3. Olcam …ve bebeyin kanala yerlesdyni nasil anlamak olur acaba… Vajinada batma sizlama oluyor ve bazen durduk yere bir badki oluyor cok aci veryor…acaba bebek kanalami giriyor? Ha bide duymusdumki bebek kanala girdkden sonra mide yanmasi olmazmiş..ama benm hale mide yanmam var ve geceler uyutmuyor… Bebgi kanala gitenler varsa belirtlernizi payladardnz…