Selam kızlar, adetim geçeli bugün 5. Gün. Test yapmadım. Bugün göğsümde kaşıntı ve göğüsün uç bölümündeki hani yuvarlak bi leke bölümü var ya orda benek benek şeyler oluyo oralar aşırı belirgin hale gelmiş değişik bi şekil almış yani daha önce hiç görmedim böyle. Ara ara vajinadan vuran bi sızı var ama başka bişey yok. Bide beyaz akıntım var. Sizce bunlar hamilelik belirtisi mi başına gelen var mı? Totem yaptım 7. Günden önce test yapmicam internette öyle okumuştum 7 günden sonra şüphelenilmeli diye o sebepten bekliyorum.