Clrozge bugün araştırdım. İkiside belden iğne ile uyuşma sağlıyor. Spinal 1 2 dk içinde uyuşuyor omurilik içine iğne yapılıyormuş. Epidural 5 10 dk içinde uyuşma sağlıyor. Omurilik dışına iğne yapılıyor belde bir katater duruyormuş ameliyat bitene kadar uyuşma olmazsa yeniden yapılmak içinmiş. Hangisi daha iyi bende bilmiyorum. Bende sezeryan olucam hangisini olmam gerekiyo hiç bilmiyorum.