Ayse_ozen06 38 haftalık hamileyim bugn alttan muayene oldum kahverengi leke ve az kanama oldu normal mi tekrar hastaneye gitmeme gerek varmı?
zeyzey95 Ayse_ozen06 normal de doktorlar söylüyorum alttan muayeneden sonra kanama olabilir diye normal diye biliyorum