Filiz_38_ Betuul12 bende öyle 1 aydır stres çok yapıyorum bebek için iyi değil ama ister istemez etkileniyor insan
Filiz_38_ Ern benimki çok kisalmisti 20 haftalikta 25 di ondan sonra hiç gitmedim benimde inşallah kisalmamistir aynıdır